پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251367
روز قدس اوج تبلور تقابل حق و باطل است
تاریخ انتشار : 1401/02/09
نمایش : 1314
در اطلاعيه ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان به مناسبت روز قدس آمده است: روز قدس اوج تبلور تقابل حق و باطل و روز تبيين آرمانهاي عدالتخواهي و حق جويي آزادي خواهان جهان است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان با صدور اطلاعيه اي، روز قدس را روز آرمان هاي عدالتخواه و حق طلب دانست.

متن بيانيه را با هم مطالعه کنيم...

روز جهاني قدس ميراث جاودانه و ماندگار بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ، حضرت امام خميني (ره) و روز تبيين آرمانهاي عدالتخواهي و حق جويي آزادي خواهان جهان و اوج تبلور تقابل حق و باطل مي باشد.

 ملت مظلوم فلسطين در هفتاد سال گذشته همواره مورد ظلم و ستم قرار گرفته و با آنکه در چنبره استبدادي رژيم غاصب صهيونيستي گرفتار بودند اما با مردماني از جنس ايمان به وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم و معنويت و مقاومتي استوار پرچم عدالتخواهي را افراشته نگه داشته اند.

ما کارکنان سپاه ناحيه فارسان هم صدا با ساير ملت هاي جهان در روز قدس با دلي آکنده از اميد رهايي فلسطين مظلوم از سيطره رژيم غاصب و منفور اسرائيل، با حضور پر شور و حماسي در راهپيمايي اين روز جهاني فرياد اتحاد خود و مظلوميت مردم ستمديده فلسطين را به گوش جهانيان مي رسانيم تا ستمگران بدانند که جهان اسلام به خصوص ملت هميشه در صحنه ايران پشتوانه فلسطين مظلوم است.

کارکنان سپاه ناحيه فارسان در راستاي لبيک گويي به فرمان تاريخي امام راحل و در تداوم اطاعت از ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي (مد ظله) همگام با ملت ايران در روز جهاني قدس و پاسداشت خون شهداي مقاومت به ويژه سردار دلها، سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني برگ زرين ديگري از همراهي امت هاي اسلامي در اقصي نقاط جهان در حمايت از فلسطين و انزجار از رژيم غاصب صهيونيستي را رقم خواهد زد.

 ما همواره بر اين باوريم که امروز مسئله فلسطين دغدغه بشري همه مظلومان و عدالت جويان است و گراميداشت روز قدس بارقه هاي اميد پيروزي ملت فلسطين را زنده نگه خواهد داشت.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html